reklama

Megakasíno a morálny úpadok Slovenska?

Vášnivé debaty o takzvanej megainvestícii za Petržalkou znovu ožívajú. Veľmi tejto problematike nevenujem pozornosť, keďže ani ruletu, ani poker hrať neviem. A keby som aj vedel, pochybujem, že by ma tam s obeživom z Dostihov vpustili. Skôr ma ale trápi ten slávny "morálny úpadok", o ktorom sa tu stále hovorí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Zaplatil som nájom, splátky, faktúry a ešte som ani nevymyslel, ako idem dožiť do výplaty, keď tu zrazu hľa, v Televíznych novinách správa o odkupovaní bytov v Starom meste za pár stoviek. Ledva som to predýchal, keď odrazu na SME čítam, v čom je vlastne ten Fígeľ! A keď si k tomu prirátam Vladove letáky za štátne, ako šéf domova dôchodcov v Košiciach okráda babičky a deduškov, slávnu Národnú agentúru pre rozvoj podnikania, šikovných hayekovcov, Tomanovej sociálne podniky, Slovenskú národnú stranu (celú koľká je), prekrásne portréty račianskych starostov na chodbe úradu za 7 litrov, rómske učiteľky, ktoré sa za toho frasa nevedia zamestnať, nástenkové tendre, úbohu Hedvigu, kšefty v Tipose, sochu Svätopluka, Nižňanského alarmujúce správy o kolapse STV, ktorá nám za ťažké prachy už roky ponúka hodnotové alternatívy v podobe Drišľakovín a Senzi Senzus či predpotopných stokrát reprízovaných brakov a blá, blá, blá, blá, blá, blá, blá, tak sa mi Májka s rožkom zaliata čiernym čajom, čo som zožral na raňajky, šplhá hore krkom, lež nezačne kvapkať na klávesnicu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

O akom morálnom úpadku Slovenska sa to tu v súvislosti s kasínom hovorí? Ja sa skôr obávam toho, že táto krajina už morálne hlbšie ani upadnúť nemôže.

Martin S. Rončák

Martin S. Rončák

Bloger 
  • Počet článkov:  61
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Blázon. Miluje silné preso s mliekom, Piknik a leto. Neznáša zlých a zákerných ľudí, násilie a cviklu. Doraziť ho vedia najmä dôchodcovia v Tescu a pubertálne pipky v kine. Pracuje a študuje. Teda, snaží sa študovať. Jeho konanie sa nedá predvídať. Cez víkend s ním chcete ísť na pivo, on medzičasom zdrhne do Budapešti, Prahy alebo Kokavy nad Rimavicou. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu